Webinar

 

Er du klar for å sende selvangivelsen til Altinn?

Fra og med 2015 må selvangivelsen med vedlegg leveres elektronisk. Dette kan du gjøre enkelt fra Agro Økonomi! Fristen for innlevering er 31 mai.
 
Ta vårt webinar i praktisk gjennomgang av rutiner for innsending av selvangivelse til Altinn.
 
Vær rask - det er kun plass til 15 deltakere!

 

Tidspunkt:er: 

Tirsdag 10. mai kl 1300 - Fullt

Tirsdag 24. mai kl 0900 - Fullt

 

Vi tar opp følgende temaer:

  • Forutsetning for å kunne sende inn

  • Hente prefutfyllt selvangivelse fra altinn

  • Fylle ut selvangivelsen

  • Fylle ut Personinntektsskjema

  • Skatteberegning

  • Innsending til Altinn

 

PRAKTISKE OPPLYSNINGER

Våre webinarer gjennomføres med et telefonmøte og deling av skjermbilder fra PC.

 

Når du har meldt deg på vil du få en epost med bekreftelse av påmeldingen og senere en ny epost med tlf.nr og kode til telefonmøte og link til å se skjermbildene. Disse opplysningene trenger du for å delta på webinaret.

 

Presentasjon vil ta ca. 45 minutter. det er satt av ca 15 min til spørsmål etter presentasjonen. Har dere spørsmål som dere ønsker at vi forbereder til webinaret kan dere skrive det i feltet "Spørsmål til webinaret"  i påmeldingskjema under.

 

Webinaret koster kr 400. Maks ant. deltakere er 15.

 

 

 

 

Foredragsholder:Grethe Lyseng